Oprava mostu v km 1,508 na trati Kralupy nad Vltavou – Neratovice
Železniční most přes Vltavu se skládá ze trámových komorových, uzavřených konstrukcí z předpjatého betonu (1.,5.-7.pole) a ocelové zjistit víc ...
Rekonstrukce mostu M117 – nadjezd Kyjevská v Pardubicích
Silniční estakáda o dvaceti polích z prefabrikátů z předpjatého betonu převádí ulici Štrossovu a Kyjevskou přes Železniční trať Česká Třebovázjistit víc ...
Rekonstrukce mostu v km 21,452 Čerčany – Skochovice
Sedmipolový železniční most v km 21,452 traťového úseku Čerčany – Vrané nad Vltavou převádí neelektrifikovanou železniční trať přes zjistit víc ...
Oprava mostu v km 29,319 trati Dobříš – Vrané nad Vltavou
Mostní objekt o pěti polích, K01 – plnostěnná OK s prvkovou mostovkou přes silnici , K02-K04 – ocelové příhradové nýtovanézjistit víc ...
Most v km 3,715 trati Praha Smíchov – Hostivice
Osmipolový železniční most v km 3,715 v traťovém úseku Praha Smíchov – Hostivice, byl postaven v letech 1868-1872, do provozuzjistit víc ...
1 / 3